Vraag en Antwoord

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een mail als we je bestelling hebben ontvangen en wanneer de bestelling ons magazijn verlaat. Je kan de bestelling volgen met track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt de link in de verzendbevestiging. Kleinere producten kunnen als briefpost verstuurd worden, dan is er geen track & trace nummer beschikbaar en kun je je bestelling niet volgen.

 

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Hou rekening met een levertijd van 2 – 5 dagen. Nadat we je bestelling verwerkt hebben bieden we deze zo snel mogelijk aan bij de bezorgdienst.

 

Ik wil mijn bestelling wijzigen/ annuleren

Dat kan alleen als we nog geen verzendbevestiging hebben verstuurd. Neem contact op via klantenservice@davv.nl Al een verzendbevestiging ontvangen? Weiger het pakket aan de deur en wij verwerken de bestelling als retour. Al ontvangen? Volg de retourprocedure.

 

Ik wil mijn product terugsturen of ruilen


Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je product. Stuur een mail naar de klantenservice@davv.nl met de volgende informatie:
-        Ordernummer
-        Datum besteld
-        Naam
-        Adres
-        Reden retour
-        Rekeningnummer

Je hebt na afloop van de 14 dagen, nog eens 5 dagen de tijd om het product in orginele staat met de originele verpakking terug te sturen.Na het aanmelden van je retour ontvang je een bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen.

Breng het pakket naar een postkantoor bij jou in de buurt om te versturen. Het adres voor retouren is:

DAVV
Groen van Prinstererstraat 41E
1051EH Amsterdam
Nederland

Zodra we het pakket ontvangen hebben, bevestigen we de ontvangst en storten we het geld terug op je rekening. De verzendkosten van een retour zijn voor eigen rekening.

 

Wat is de status van mijn retour?

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen volgens de track & trace informatie en dat je nog geen bevestiging van ontvangst hebt gehad. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

 

Mijn product is defect of beschadigd geleverd

Ai, dat is niet de bedoeling. Meld het defect aan de klantenservice via klantenservice@davv.nl en stuur een foto mee van de klacht. Stuur het product retour via de normale retourprocedure. Wij vergoeden de kosten voor het retour sturen.

 

Veiligheid en privacy

Je leest hier alles over in onze privacyverklaring.

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein